KOD PRODUCENTA 17RD
– CENA Katalogowa : 25 100 Euro brutto.
*Ceny w PLN przeliczone według kursu euro NBP z dnia wystawienia faktury ostatecznej.
WERSJA EXPLORER PRO 170
* TECH PACKAGE – panoramiczny kolorowy wyświetlacz 7.8″ z BRP Connect , nagłośnienie Premium Sound sterowane w całości z poziomu kierownicy i port USB
* Największy i najstabilniejszy kadłub na rynku ST3
* Specjalnie wyprofilowane siedzisko Touring (2-częściowe) i miękkie pady ochraniające kolana
* Przednia szyba Touring
* Przedni zderzak Heavy-Duty
* Kierownica z regulacją wysokości
* System iDF – System oczyszczania napędu z zaciągniętych glonów
* Przedłużona tylna platforma z podwójnym systemem LinQ
* Platforma Linq Multi Cargo Rack za fotelem pasażera z dodatkowymi dwoma uchwytami LinQ
* Torba Explorer LinQ
* Nawigacja GPS z echosondą Garmin z 7″ dotykowym wyświetlaczem
* Podnóżki na górnej części burt
* Duży przedni schowek z dostępem z pozycji siedzącej
SILNIK
* Rotax 1630 HO ACE, czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
* Doładowany, sprężarka mechaniczna, intercooler
* Moc: 230 KM
* Zamknięty układ chłodzenia CLCS
* elektryczny rozrusznik
* elektronicznie sterowana przepustnica iTC
* System D-Sea-Bel – system redukcji dźwięku
WYMIARY
* Długość: 373,4cm
* Szerokość: 125,5cm
* Wysokość: 140cm
* Waga: 416 kg
* Trzyosobowy
* Pojemność zbiornika paliwa: 70l
* Pojemność schowków: 198,9l
NAPĘD
* iBr – fabryczny hamulec z funkcją cofania. Droga hamowania jest krótsza nawet o ponad 48m w stosunku do skuterów, które nie są wyposażone w hamulec
* pędnik ze stali nierdzewnej
* System iDF – System oczyszczania napędu z zaciągniętych glonów
KADŁUB
* typ ST3
* najstabilniejszy kadłub na rynku
* dłuższa i większa platforma
* głęboki v-denny – na wzburzoną wodę, konstrukcja zmniejszająca opory ruchu
WYPOSAŻENIE
* SZEROKOKĄTNY panoramiczny kolorowy wyświetlacz 7,8 ” z BRP Connect, nagłośnienie Premium Sound sterowane w całości z poziomu kierownicy
* wyjście ładowania USB w przednim schowku na telefon
* Uchwyty na napoje w przedniej części
* Drabinka ułatwiająca wejście na skuter
* Przedłużona tylna platforma
* Przedni uchwyt LinQ
* wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą antypoślizgową
* szerokokątne lusterka wsteczne
* System Ergolock – dwuczęściowe siedzenie specjalnie zaprojektowane do łowienia ryb. Tylna część z możliwością wypięcia i podniesienia za pomocą opcjonalnego wysięgnika.
* VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.)
* iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
* Immobiliser D.E.S.S.
* Regulowana kolumna kierownicy
* D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
* Wlew paliwa zamykany na bezpieczny zatrzask
* Hak holowniczy zapewniający łatwe i bezpieczne mocowanie liny
* Kierownica z szerokimi manetkami
* Dzielone siedzenie , może być demontowane w celu powiększenia tylnej platformy
* Przedni schowek z dostępem z pozycji siedzącej
* Wodoszczelny schowek na telefon wyłożony materiałem by podczas pływania zapobiec obijaniu się lub uszkodzenia telefonu